شرایط گارانتی

شرایط گارانتی مشتریان (حضوری ) آلفاتل

خرید از مجموعه ما به دو روش حضوری و آنلاین می باشد.

مشتریان حضوری برای بررسی مدت گارانتی باید در سایت ما ثبت نام کنند. در مرحله بعدی در بالای صفحه قسمت استعلام گارانتی باید کد IMEI خود را وارد کنند

اما موارد ابطال گارانتی

موارد ابطال گارانتی
بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال و شماره IMEI، (بصورت فیزیکی و یا نرم افزاری) بطوریکه مشخصات گوشی غیر قابل شناسایی باشد، همراه با عدم تطبیق شماره سریال گوشی با شماره مندرج در ضمانت نامه.
نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اوریجینال، برنامه های کاربردی، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root که موجب اختلال در کار گوشی گردد..</li>
باز شدن و یا دست خوردگی پیچ های دستگاه به هر دلیل توسط مالک، شخص ثالث و یا تعمیر کار «خارج از مراکز امرتات»، منجر به ابطال گارانتی دستگاه می‌شود.
هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتور و کابل های متفرقه
موارد خارج از تعهدات شرکت
استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما.
خرابی پیکسل تا پنج عدد بر اساس جداول استاندارد ارائه شده توسط کارخانه سازنده (مندرج در سایت کارخانه سازنده).
ایجاد لکه های سفید، مشکی و یا روشن و خطوط افقی و یا عمودی بر روی صفحه نمایش.
کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.
بازیابی رمز عبور Apple ID / Google ID
مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرایند تعمیرات. هرگونه نصب برنامه پس از برطرف شدن مشکل سخت افزاری شامل هزینه میباشد.
هرگونه عملیات نرم افزاری شامل ریکاوری، نصب برنامه ها و …. شامل هزینه خواهد بود.

و مشتریان آنلاین ما

در روش خرید آنلاین 

محصولات سایت دارای گارانتی 18 ماهه می باشند

که فعال سازی گارانتی بعد از خرید گوشی توسط مشتری 

پشت گوشی موبایل توسط شرکت گارانتی کننده مشخص شده است

enemad-logo